eilen vai olikos toissapäivänä kun sain tietää että aksu on löytänyt tyttöystävän. :) Kivaa, kun se on jo niin kauan odottanut sitä...

Nyt mä voisin kertoo tästä päivästä. Elikkä normaali koulupäivä. Sit kävin vuokin hesessä ja ostin ittelleni syötävää, ja menin soittikselle. Siellä oli joku outo Lauri-opettaja. Huh. Se ei ollut tyytyväinen mun etydeihin. Ok ne ei menny niin hyvin ku oisvoinu, mutkun mä olin niin jännittynyt. Ainahan mä jänitän soittotunnilla. Mut nyt kun siellä oli outo uus sijainen. No joo se puhui paljon kaikkee mut oikeestaan vaikutti aika nolostuneelta ja kömpelöltä opettajalta. Mutta ihan hyvin se opetti.

Sit mä tulin tänne missä mä oon vieläkin ja oon varmaan seuraavat kaks tuntia... Lapsenhoitokeikka! Oon ollut täällä adout 13 euron edestä. Niin siis muutenmeni ihan hyvin mutta kun mun piti vaihtaa sen vaippa, se sai kohtauksen. Pyllyn peseminen on muutenkin, no öö en osaa sanoa mitään sanaa joka kuvais sitä, hölmö tunne. Plus vielä jos se on aina niin kiva lapsi mutta just silloin kun pitäis pestä sen pylly se alkaa rääkymään. Se ei lopettanut sitä ennen kuin olin saanut kaiken tehtyä ja laittanut sen sänkyyn. Sit se nukahti heti. No joo. Nyt ei taida enää olla mitään. Pitää tehä yh:n läksyt ammattiyhdistyksistä. (Mä jo odotan innolla että saan loistaa taloustiedossa, kun se on niin siistii ja kivaa!<3) Ja sit pitää lukee et-kokeeseen.