PETTYMYS<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mä haluaisin juosta pois

mutta jalat ei kanna

Mä haluaisin nukahtaa

mutta en jaksa

Pitäisi herätä

mutta mua ei huvita

Mä haluaisin tehdä jotain hyödyllistä

mutta mikään ei tunnu onnistuvan nyt

 

Sä sanoit että meistä ei voi tulla ystäviä

sä sanoit että me ollaan liian erilaisia.

Vaikka olin odottanut niin kauan

 

Sä mursit mut täysin

nykyään sitä tapahtuu harvoin.

Ja usein itse aiheutan sen.

Nyt se oli sinun syysi

 

Kun silmäni vahingossa osuvat sinuun

kun mietin miten väähää pyysin

minuun sattuu

Kun katson sinua pitkään

silmäni ovat kosteat

pian kyyneleet vierähtävät poskelleni

 

Joku pyyhkäisi kyyneleen pois.

Se oli ainoa kyynel jonka itken

Sinulle, Meille, Erilaisuudelle

 

Tunteelle jota ennen kutsuin kaipuuksi