Kuuntelan Suurlähettiläiden sitä Kun  tänään lähden kappaletta, jatta osaisin sen kevät juhlassa. Tosi kiva lähtökappale. :)
Mutta mulla on nyt paljon hyviä uutisia.

Ensinnäkin mä sain kuviksen lopputyöstä 10-! Mun työ oli sellasia hyönteiskoruja jotka on tehty vastuksista. Värikkäitä ja kivoja. Niitten tekeminen oli aika tuskaa.

Ja toiseksi mua pyydettiin soittamaan kevätjuhlassa klarinetilla se Harrisin Caprise. EKANA! Mä siis avaan kevätjuhlan!
Ja tänään harkoissa se meni ihanasti, tosi hyvin. Mä tykkään siitä. Sekä mun että musa-open pitää laskee siinä koko ajan koska siinä ei ole sellaista järkevää rytmikulkua. Se on muuttuvainen biisi ja siks niin kiva. Ja meidän koulunsalissa on ihana soittaa. Niin hyvä akustiikka.

Ja sitten on sekin uutinen vielä, että nyt mulla on se ehkäisyopas jossa sen mun runo on. Sain sen postissa ja palkintolevyni myös. Ja kaikki on mennyt täydellisesti.

Milka ja Mai oli meillä tänään juhlimassa kesäloman alkua ja koulun loppumista. ;) Oli kivaa!!!

Kohta loppuu koulu! Huomenna on retkipäivä. Me mennään Suomenlinnaan. :) Ja ylihuomenna on kevätjuhla.