Että pöö vaan teille surkimuksille, jotka vietätte tämmösen päivän sisällä. (eli samanlaisille ku minä) Eilen satoi, mutta mikäs siinä nyt onkin hieno päivä oikein eilisen edestä. Aurinko paistaa ja on lämmintä... no ainakin 15°.... Eihän se nyt kovin kuuma oo, mut mä en ookaan mikään vilukissa.

Kesä. Kesä. Kesä. Kesä.
Tylsää. Tylsää. Tylsää. Tylsää.
Tänään on tulossa serkun serkut kylään. -> Kirjekavereita.

Mulla ei oo enää mitään mitä mun pitäis tehä tänään, paitsi soitto jonka hoidan ruuan jälkeen. Eilen tai mahdollisesti toissapäivänä ompelin 4-v pikkusiskolle barbin-mekon. Tuli aika hieno, vaikka itse sanonkin. Eilen tein myös ruokaa saman pikkusiskon kanssa.

Kiitos Kylli! Lohdullista tietää, että edes joku käy täällä.... Viikon aikana täälä blogissa ollaan käyty kahella uudella koneella! Jei! \,,/

Tässä vaan ollaan ja öllötellän. Oon taas ruvennu lukee kirjoja. Viime aikoina on menny Robinson loppuun, Goldingin Kärpästen herra ja Kurkovin kuolema ja pingviini. Klassikoissa oon jämähtäny tuntemattomaan sivulla 6 tai 7... XDXD
Ja häräntappoase on kesken ehkä tokassa luvussa. Mutta niitten antaa olla kun nyt luen Christien Herkulen Urotöitä.

Juhannukseen saakka mä vaan oon. Ehkä luen ja kirjotan (katon telkkarii). Ja sitte alkaa tapahtua....