Sanon sen ihan kylmän viileesti, sillä se on yleisestitunnettu tosiasia. Ehkä selitän teille: Mulla alkaa huomenna protu-leiri. Ja niin ku asiaan kuuluu mä en tunne sieltä ketään! Ja kaiken kukkuraks se on teatteri leiri ja musta jotenki tuntuu että kaikki siellä harrastaa teatteria tai näyttelemistä. Ei sen puoleen ettei mulla ois pokkaa esiintyä. Enemmän mä kyllä jännitän sitä että jos kukaan ei pidä musta siellä.

Mä oon jo pakannu kaikki (tai aiinakin suurimman osan) tavaroista. Ne pyys ottaa soittimen mukaan. Mä päätin ottaa myös läksyt (soittoläksyt). Kyllä mä jossain vaiheessa ehin soittaa.Siitä tulikin mieleni etten oo soittanu vielä tänään.

Eilen oli kesän eka lastenhoitokeikka: kävin hoitamassa pikkuserkkuani Arvidia. Hän on aika suloinen vähän yli puolivuotias poika. Se oli semmonen tutustumis käynti. Nyt pitää mennä moi.