En voi uskoa todeksi sitä tosiasiaa, että olen näin huono kouluaineissa. Todistukseen tulee toinen kuutonen.

Näillä näkymin toisen jakson jälkeen keksiarvoni kouluaineissa on jotakin 7 ja 8 välillä. Ja muistakaa, että pk:n päättärissä oli melkein 9.4!!!!
Kuka ehdottikaan mulle Viikin norssia. Näillä arvosanoillahan mut olis naurettu sieltä ulos.

Mun ylä.asteen hissan maikka sanoi mulle, että olin luokan paras hissassa. 10 päättötodistyksessa tietysti siis, ja stipendi hissasta. Mutta mitä helvettiä nyt tapahtui? Miksi mun ensimmäisen hissan kokeen numero oli 6?? No se opettaja itsekin katsoi sitä hiukan kummastuneena kun se ojensi sen mulle ja sanoi, että jos tuntuu, että se on arvosteltu väärin hän voi kyllä tarkistaa. Jätin se tarkistettavaksi. Mun aine ei ollut 2 1/2 pisteen arvoinen. Kyllä sillä olisi pitänyt ansaita anakin hyvä arvosana, ellei koulussa anneta numeroa viivottimella mittaamalla esseen pituutta.

Ei niillä enkun ja ruotsin numeroilla edes hämmästytetty mua. Olen huono kielissä. Osasin odottaa kuutosia.
Mutta ei huonot numerot varsinaisesti ilostutakaan..