On nyt unohtunu laittaa tänne blogiin kuulumisia.

Roomastakaan ei täällä lue mitän. No siitä voi sitten kiinnostuneet kysellä minulta henkilökohtaisesti. Siellä oli kaunista, mukavaa, kuumaa, ja jännittävää.

Mä en koskaan tiedä mitä kirjottaisin tänne. Tulee aina mieleen jotenkin tosi pikkujuttuja.

No jos mä kirjoitan nyt vaikka siitä, että mua jännittää.
Mua jännittää kun 28.7.  on yhdet ristiäiset ja sen takia 29.7. minä ja Mai mennään KAHDESTAAN Lieksaan vaskiviikoille. :D Alun perin mun piti mennä kahdestaan Kyllikin kanssa, mutta Kylli joutuukin jäämään Helsinkiin niin minä ja Mai mennään sitten sinne Lieksaan. Prerjantaina tulee sitten Kylli ja Ronja myös.
Mutta minä ja Mai ollaan muutaman päivän ihan kahdestaan siellä Lieksassa ja käydään pihasoitoissa ja konserteissa ja tehdään mitä tehdään. Sitten näkee. :)

Hmmm... Mitä muuta... Ihanaa kun on niin kaunis kesä!

Ja aurinkoista lomaa kaikille!
<3