Niin siis meillä oi niin onnistunu musikaali eilen illalla! Se oli ihana!!! Ja tänään oli aik onnistunu näytös koululle. Kivaa!

Tosin kaikkeen tämmöseen littyy kamojen paljous... Eli tänään tulin kahdentoista aikaan bussilla kotiin (juoppomeikit oli vielä naamassa) Ja vein sitten bussissa kasseineni kaks paikkaa, ja bussi oli tietty ihan täys. Jollain pysäkillä tuli kyytiin semmonen kärttynen mummo, joka sanoi mulle ilkeesti:
- Oletko maksanut kahdesta paikasta?
No mä väistin sitten kuitenkin vaikka teki mieli kyllä tehdä jotain ihan muuta.
No olin sitten jäämässä pois, eikä muunno väistynyt, vaikka tiesi sen, joten "käskin" mummon siirtymä. Niin eikös se sanonut:
- No ei ole nuorilla kyllä käytöstapoja. Minä vain odotin että sinä pyytäisit minua väistymään.
Siinä vaiheessa multa meni hermot, ja ennen ku lähdin mä sanoin niin kovaa että koko bussi kuuli:
- No eipä näytä VANHUKSILLAKAAN erityisemmin olevan!Huuto

Tolllasten ihmisten kanssa mä oon vielä aika pitkäpinnainen, mutta jos mulla on soitin ja kaks kasillista rooliin kuuluvia vaatteita, laukku, ruusu ja hattu joka meinaa pudota koko ajan... En oikei jaksa yksyileviä mummoja. (ei se ees niin kauheen mummo oikeesti ollu, mutta vanha akka kuitenkin)

Muuten tosi JEES- fiilis! Hymy Jee oli niiin kivaa. Ja toivottavasti kekataan ees ens viikonlopuks joku bile-paikka, kun me ansaitaan BILEET, musikaalin kunniasta...

(laitoin nyt noihin ristiriitaisiin kategorioihin..)