Sitä onkin tosiaan aikaa kun viimeksi kirjoitin. Ei ole ollut oikein aikaa kirjoittaa.

Olen "löytänyt" (oikeastaan kaverini Tomi esitteli minulle) uuden musiikki lajin. Folkmetallin.  Kaikkihan nyt tietää, et mä kuuntelen kansanmusiikkia, mut folkmetalli on aika jännittävää. Siinä on erilaista menoa ja kuitenkin siinä näkyy kansanperinne. :D Tomi teki mulle myös spotifyn. (Ja meidän muulle perheelle myös, mutta älkää sanoko siitä kenellekään.Ronja voi tulla kateelliseksi kun mulla on oma ja sillä ei. XD)

Jos ihan totta puhuisin niin sanoisin, että viime aikoina ei ole mennyt kovin hyvin. Mutta ihan kaikkea en mäkään kirjoita nettiin. Näistä asioista voin sitten lähettää sähköpostia Mai ja Kylli.

Niin ja rikoin mun klarinetin suukappaleen. Siitä lohkesi pala. En varsinaisesti tehnyt mitään. Onneks mulla on varasuukappale niin, että pystyn soittamaan. Toisaalta nyt saan uuden suukappaleen varmaan pian. Tuleekin ihan tarpeeseen. :)

Muistakaa juhlia tänään on juhlapäivä!