Sain tänään tosi oudon sähköpostin.
Siinä kerrottiin että mun runo on päässyt johonkin ehkäisyoppaaseen.

Joo! Oikeesti joku ehkäisyopas!!! MUN runo???!!!! No okei... Mä jouduin hetken miettiä, ennen kuin tajusin.
Mä olin osallistunut sellaiseen rakkausrunokilpailuun.

Mut silti

joku runo jossain seksivalistusoppaassa

ja mä just vihaan seksivalistusta

se tehdään niin yli, ja kerrotaan vaan turhuuksii

tai no... joo ei mitään ehkä

 

Ja.... Mä oon nyt tosi nolona sen takia.. mut tehty mikä tehty. Toivottavasti saan sen oppaankin joskus... että voisin paremmin kehuskella.

täs sä runo on

KURKIAURA

Me istuimme kalliot tasaisiksi.
Me katselimme horisontin tyhjäksi.
Me rakastimme niitä hetkiä, kun tuuli sekoittaa hiukset,
ja meri tuoksuu vahvana.

Iloinen lämpö,
joka pian saapuu sisimpäämme.
Aurinko paistaa meille.

Lumiset muistot sulavat ojan pohjalle.
Linnutkin palaavat laulamaan meille.
Taivas oli maalattu siniseksi.

Ja minä saatoin painaa pääni syliisi.
Minä saatoin vain unohtua viereesi,
ihailemaan maailman kauneutta.

Sillä sinun kanssasi maailmakin näyttää hiukan kauniimmalta.